Tuesday 3 January 2012

Permulaan Untuk Tahun Baru.....

Assalammualaikum.

Selamat Tahun Baru buat semua kawan-kawan-jauh atau dekat,kenal ataupun tidak,kita masih kawan di sini.Walaupun terlewat untuk hasilkan entry ini,tapi CH tetap nak create jugak.


Permulaan tahun baru CH mulakan bersama rakan -rakan blogger yang baru di kenali.Thanks pada Blogger 
Perak (BP) yang sudi invited untuk gathering kali ni.Even CH tak kenal sesiapa (cuma sorang dua je kot yg CH jumpa untuk kali ke-2 ) ,CH join jugak.Untuk dapatkan pengalaman baru serta mengenali lebih dekat lagi kisah warga BP ni.

Walaupun last minit ada pertukaran tempat dan aktiviti,tapi gathering tetap di teruskan.Thanks a lot pada Cik Reena Tan sebab selalu update segala aktiviti yang di adakan.Tak pernah lupa untuk ajak CH bersama join sekali.



Mengenali kamu semua,pengalaman baru yang bermakna buat diri ini.Kemesraan yang terjalin antara ahli kelihatan manis pada pandangan mata.

CH sendiri,bagaimana? Inilah CH @ Nurul Ain.Seorang yang perlukan masa untuk bermesra dengan orang baru di kenali.Bukan berlagak atau menyombong diri,cuma perlu masa untuk 'masuk'  dengan cara korang semua.

Mungkin masa gathering  dua hari lepas,bukanlah satu tempoh masa yang cukup untuk mengenali dengan lebih dekat antara satu sama lain, jadi kita teruskan ukhwah persahabatan di sini.Apa yang ada,kita gunakan.Facebook Twitter Octove , Skype mahupun YM dan pelbagai saluran lain.

Pada yang sudah sedia maklum mengenali diri ini,teruskan berhubung.Pada yang baru menjadi rakan dan yang sudi ADD ''Nurul Ain'' , thanks CH ucapkan.Moga dengan terjalinnya tali persahabatan ini,kita akan lebih merasa dekat walaupun jauh terpisah dari pandangan mata,InsyaAllah.Rajin-rajinlah bertegur sapa sesama kita,barulah terasa kemesraannya,kan?

Walaupun CH jarang masuk ke group BP untuk membalas komen mahupun sekadar berborak sesama teman ahli, itu tak bermakna CH  sombong.Setiap hari CH akan jengah group BP.  Cuma mungkin tidak aktif untuk berbalas  komen di situ. (^ ^ )

Btw, gathering pembuka untuk tahun 2012 merupakan pengalaman pertama CH . Nak mention as a blogger,segan gilerrr.Sebab blog pun takde lah best mana pun.Ber blog pun sekadar suka-suka.
Dan untuk group Blogger Perak,teruskan usaha korang semua untuk lebih aktif di masa hadapan dengan pelbagai lagi aktiviti yang menarik.InsyaAllah,panjang umur,jika masih di izinkan untuk bertemu,pasti kita semua akan bersua muka lagi.

P/S : Jangan serik untuk jemput CH @ Nurul Ain untuk next aktiviti,ya.......... ;) PEACE 

13 comments:

  1. Itulaaa pasal , tak sempat nak ajak mengutuk orang hari tu .

    ReplyDelete
  2. BP sangat ohsem. tenkiu tau ain sbb join. sori la tak sempat nak borak sgt aritu.

    ReplyDelete
  3. Salam kenal di tahun baru =) Happy Blogging yea ^^

    ReplyDelete
  4. wahhhhh..bestnyer jadi blogger perak. boleh tukar kewarganegerian perak tak? hihi

    infieyonashoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. waaa...bestnya...rugi tak join...huhuhu

    ReplyDelete
  6. kite x pernah join mane2 gathering pun ... mesti best kan..? :)

    ReplyDelete
  7. @syamsid dhuha @touya @cik reena tan : thanks a lot untuk moment yg indah tu....next gath kalau ada lagi,roger2,okeh..... =)

    ReplyDelete
  8. @Misfantagiro : salam kenal juga buat kamu..... ;)

    ReplyDelete
  9. @fieyona rais : x perlu smpai tukar w/negara.join he.BP mesra ramai....kehkeh

    ReplyDelete
  10. @kunci loker: next gath,kamu harus join kalau xnk rugi lagi....... ^^

    ReplyDelete
  11. @cik yuyu:nnti next gath,kamu join lerr.baru tahu best ke x..... but join BP mg best..... =)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik