Friday, 1 June 2012

Edisi Cintan Cintun :: ''Awak Masih Sayangkan Saya Tak ? ''

















Dah habis baca ke ayat-ayat cinta kat atas tu ? Yang mampu membuatkan hati yang keras boleh jadi selembut sutera,dari tak ada air mata,terus banjir di buatnya.........kahkahkah !!

Memang sakit kepala CH bila baca nota cinta budak-budak ni.Sah-sah masih sekolah rendah lagi ni kalau nak ikut gaya tulisan,eja perkataan pun banyak berterabur.Tulisan dah memang macam budak-budak tak cukup umur......

Bila zaman makin maju,pemikiran budak-budak pun dah terlebih advance.Nak salahkan siapa semua ni jadi ? Abang dan kakak diaorang ke? Huhuhuhuhu.....

Naluri CH : Satu je CH nak pesan,bawak-bawak ler bersabar dulu.Habiskan dulu UPSR,PMR, SPM,STPM,sampailah ke Universiti.Lepas tu,kalau nak bercinta sampai mati pun tak ada siapa yang nak larang lagi.Sebab waktu tu korang semua dah besar,dah boleh fikir sendiri.Baru korang tahu apa itu erti cinta yang sebenar-benarnya.Baru korang tahu makna hidup yang sebenar.Bukan nak bermadah pujangga sahaja,tapi hidup ini adalah lebih dari itu.
Buat adik-adik,selamat menuntut ilmu dan mencapai cita-cita memasing ya......Wassalam . 



p/s : Cara CH tulis pun dah macam nak tulis surat je ....... apa celop yop ???? -,-

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik