Thursday, 20 February 2014

Kucing Terbiar Yang Disayang.





Anje CH :)


SEE?K.u.c.i.n.g - Siapa yang suka kucing dan menjadikan kucing ni haiwan perliharaan korang?Hade?Kalau ada,kita boleh tag team!

Ini satu-satunya kucing yang CH bela dalam rumah.Maklumlah,duduk di rumah yang tak ada halaman dan tanah susah nak bela haiwan.Lagi satu takut ada jiran yang komplain.

Tapi semalam waktu CH baru balik kerja,sampai je depan pintu,nampak ada lagi sekor kucing warna hitam!Seriously seumur hidup CH tak pernah bela kucing warna hitam gini,menakutkan!Kalau kucing hitam tompok putih,CH pernah ler bela.....


Kucing hitam tu la yg baru datang.Yang tompok2 tu dah lama...hehehe

Tapi dah nama pun suka kucing kan,tak sampai hati nak biar.So,CH kasi lah dia makan jugak,share dengan kucing yang tompok-tompok tu (kucing tompok2 tu CH dah lama kasi makan dia...)

Takpe,makanlah.Rezeki dorang.Lagipun bukan semua rezeki yang kita peroleh tu milik kita semuanya,kan?

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik