Thursday 21 June 2012

Putrajaya Floria 2012 - Bougainvillea 'Enduring Beauty'









Tahun lepas Putrajaya telah mengadakan Floria 2011 bertemakan ''Roses Are Forever'' . Giler best ! Mana taknye,masuk aje dekat kawasan Floria tu,semerbak bau bunga ros segar memenuhi ruang udara di situ.Macam-macam colour ada.Heaven giler suasana time tu,romantik kot .......







And tahun ni sekali lagi Putrajaya menganjurkan Pesta Floria bertemakan ''Bougainvillea -  Enduring Beauty" . Tapi tak tahulah tahun ni macam mana pula suasana yang bakal para pengunjung lalui.Maybe akan di create sesuatu yang mampu menerujakan kita semua,tungguuuuuu...... =)






Untuk info korang,pesta floria pada tahun ini akan di adakan bermula pada 30 Jun sehingga 8 Julai 2012.Inilah masa yang sesuai untuk kita menghabiskan masa bersama keluarga terutama anak-anak,di samping mempelajari tentang pelbagai spesis keluarga bunga kertas ini .

One more thing,paling eksaited adalah para pengunjung berpeluang melihat sendiri sepasang beruang panda dari China yang tiba baru-baru ini yang mana ianya akan di tempatkan di satu rumah khas yang di bina.Selain itu,terdapat juga bot yang di reka dengan pelbagai bentuk yang mana ianya melambangkan imej peserta dengan hiasan lampu warna warni di Tasik Putrajaya.

So,apa lagi,mulalah semak balik schedule kita.Luangkan sikit masa untuk membawa keluarga berjalan-jalan di sini...... :) 

Kalau ada sape-sape sudi nak dating dengan CH,jom ler pegi sekali.Sure best giler nanti...... ('',)

2 comments:

  1. bunyi nmpak mcm best je ni.. ingat nak pergi la,puchong ke putrajaya kan sblh je.jom shoot sesama,haha

    #thank,gmbar kat putrajaya tu cantik sebab memng indah ciptaan tuhan,,dan sy cuma menyampaikan saja,n apa yang sy amik nampak biasa je.apapun thank ye..

    woofer storm

    ReplyDelete

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik