Thursday 22 December 2011

Welcome To The World........





Tahniah CH ucapkan buat pasangan Hirza Hasnira dan Fazdly Kamal kerana telah selamat menimang cahaya mata yang sangat comel iaitu Maryam . Sekejap je rasanya waktu berlalu,rasa macam baru je lagi makan nasi minyak korang berdua.......tup tup dah dapat junior .Alhamdulillah,rezeki.



Hehehee,sory ye parents Maryam,curi2 pic ni......

Hope,Kak Ira dan baby sihat hendaknya.Buat papanya,jagalah diaorang dengan penuh limpahan kasih sayang,ya.Sesungguhnya,keluarga bahagia itu adalah satu anugerah yang tidak ternilai dari-Nya.

Bila tengok happy family macam ni,rasa macam best je kan kalau ada keluarga sendiri? Ada suami,di kelilingi anak-anak yang comel.......Oohhhhh, indahnya lah~~~~ kan ?? 

Hadis riwayat Ath Thahawi menyebut: “Cintailah anak dan sayangilah mereka. Apabila berjanji sesuatu kepada mereka tepatilah. Sesungguhnya mereka tahu hanya kamulah yang memberi mereka rezeki”.

Agak-agak,bilalah turn CH pulak,kan? Hehehehehehe *mood gatal nak kawen dah datang......adeehhhhhh.

Nanti Kak Ira tunggu ajelah kedatangan CH dengan Kak Mary juga.Kitaorang nak datang melawat junior korang.Tak sabar nak berjumpa dengan geng-geng lama...............huhuhuhuhuhu 

P/S :  Tak dapat nak bayang macam mana kalau satu hari nanti turn CH pulak yang dapat title ''mama'' .........
         berangan-angan tak habis-habis.......



3 comments:

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik