Sunday 17 July 2011

Roses Are Forever @ Putrajaya - 2011

Assalammualaikum .......

Lama dah saya tak jengah ke sini . Masa tak mengizinkan  . Juga tak ada something yang saya rasa best untuk di kongsi .

Hari ni , 17 July - Ahad lagi . Esok keje balik ..... Semakin lama , semakin cepat waktu berputar , ya ? Rasa nya , tak sempat nak buat apa - apa , dah complete seminggu ...... huhuhuhu .....

So , apa aktiviti korang semua .... ? Lepak dengan famili atau terus kan aktiviti tidur sepanjang hari .... ?
Buat lah apa yang korang rasa membahagia kan , asal kan ianya tak salah , ok ..... ?

Saya .... ? Apa nak buat ya untuk hari ni .... ?? Pagi tadi dok tanya2 juga pada Along kot2 dia ada plan lain hari ni ....... But tak sangka dia ada masa nak spend time ngan adik dia hari ni ..... :)

So , saya ajak Along gi Floria @ Putrajaya ......


"  ROSES ARE FOREVER  "


Best jek dengar tema nya , kan .... ??  Pegi pun time pagi sampai tengah hari . Pagi tu , ok lagi lah .....  Selesa je jalan2 menikmati keindahan Putrajaya . But dah sampai tengah hari , dah macam rasa nak terbakar je kulit . Kaki  melecet dah pasal asyik dok berkawat non-stop kat situ ...... Nyesal jek pakai heel ..... better pakai sandal jek tadi.... Ini semua pasal nak matching kan dengan pakaian lah......

 But , sempat jugak ar snap2 picture sikit even saya bukan jenis  yang suka nak bergambar bagai . Tapi tengok cantik jek that location , mcm rugi plak , kan kalau tak abadi kan kenangan ..... ??  :)










Seriously saya sangat suka kan keunikan reka letak rose tu .... mcm2 design di cipta . Acctually , ada lagi foto2 yang sempat di ambil , tapi cukup ler yang ni jek saya masuk kan .... Malam ni dah last day floria .....  Tengok lah tahun depan apa tema pulak yang akan di buat nanti ..... :) 



Note :  Lagi best kalau dapat pegi dengan yang tersayang , kan ,,, ???

No comments:

Post a Comment

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik