Tuesday 17 May 2011

Today is Public Holiday..... Yeeaaaayy!!!!


                            Assalammualaikum

    Pertama sekali-Ucapan selamat bercuti buat semua yang sedang menikmati cuti anda.Pasti sudah terencana pelbagai agenda terbaik bersama-sama keluarga,sahabat-handai dan pasangan anda.Selamat menikmati saat-saat indah anda hari ini.......( Tapi bergembira secara bersederhana ya.... ) :-)

                              

    Sepatutnya saat ini saya sudahh bertolak ke Ipoh untuk menziarahi ibu saudara saya serta keluarga.Maklum,bila semua dah besar2 ni,mana ada masa yang banyak untuk di habiskan bersama.Semua dah ada hidup masing2.Time cuti-cuti umum mcm ni semua ambil kesempatan.Tapi saya pulak tetiba rasa malas nak join Maksu sekeluarga(Along pun join sebenarnya).Penat tak hilang lagi.Di tambah pula bila mengingat pada kain baju yang belum settle nak di basuh,bilik pun boleh tahan sepahnya,saya batalkan ajew lah nak join.Lagipun,saya baru saja berjumpa keluarga saya di majlis perkahwinan seorang saudara di Damansara.(Lainlah Along,dia tak join time tu,mmg wajib dia pegi hari ni..... ) ^_^


    Dah tu pulak,saya fikir agak2 jalan sure sesak punya kot..... (memang tak pernah nak lengangnya kalau jalan nak balik ke Perak tu-semedang jem seteruk-teruknya......!!!! ) Tensssiiionnn...... :(   
So,better saya duduk rumah ajew la(sorang-sorang) sambil nak siapkan nota,study agi,sambil2 tu layan novel yg tinggal sikit ajew agi nak habis..... Nak rehatkan minda dan badan sebab esok dah kejew balik,kan???

                        

   So,apa xtvt anda semua hari ni???Share dengan saya.Tapi harus di ingat ya,dalam kita bergembira tu,harus berpada-pada.Takut2 nanti kegembiraan bertukar jadi lain pulak.....errrmm,malas nak sebut(faham2 ajewlah ya.....  ^_^   ) Hidup kena selalu beringat.......

Bercuti bersama keluarga

Spend time dengan anak-anak anda
                    
                                                              

Hurrmmm..... kalau yg ni ada x ramai yg buat time2 cuti cmni????


Membaca tu bagus,tapi pilih medium pembacaan yg berfaedah lah ya.... smile...!!!



                             PEACE

No comments:

Post a Comment

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik