Saturday 14 January 2012

About


Blog Perjalanan Hidup-Ku,adalah blog persendirian milik Cahaya Hidup (CH) . Mula berceloteh di dalam blog ini buat pertama kalinya pada 16 May 2011.Sebab ber blog hanya sekadar suka-suka.Sekadar wadah buat mencurahkan apa yang terpendam di hati,juga bagi berdiskusi sesuatu yang membawa manfaat.Segala maklumat yang berguna di dalam blog ini adalah untuk di kongsi bersama.

Blog ini bergenre umum.Apa yang terlintas di hati,kemusykilan yang bersarang di fikiran akan di luahkan  di dalam blog ini mengikut kesesuaian.Blog ini tidak sehebat mana,malah pemiliknya sendiri masih buta serta cetek dalam ilmu ber blogging.

Jika ada yang sudi mengajar,terima kasih CH ucapkan.Jika ada kesalahan,ataupun penulisan CH telah menyentuh sensitiviti sesiapa yang membaca,teguran anda amat CH hargai.Sesungguhnya,tegur menegur antara satu sama lain mampu membawa kepada kebaikan,InsyaAllah.

Semoga dengan segala perkongsian ini,kita semua dapat membina satu ukhwah yang padu.Walau mungkin kita semua tidak pernah bersua muka,mahupun berbicara mata bertentang mata,cukup di sini andai ikhlas,Allah akan permudahkan segalanya.

Akhir kata,ikhlas dari Cahaya Hidup,selamat ber blogging buat semua.SALAM UKHWAH.

No comments:

Post a Comment

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik