Sunday, 21 August 2011

Impian Mahu Menjadi Wanita Paling Gemuk Dunia







Mak aih,bukan main lagi impian.Rasanya,semua wanita termasuk saya mahukan bentuk badan yang sedang-sedang saja,tak seksa mata nak pandang . Nak nak lagi time bulan Ramadhan ni,dah sah2 lerrr ramai yang berazam nk cuba turunkan berat badan,kan?

Kata pemilik badan besar ini,Susanne dia ingin menyampaikan mesej iaitu : 

"Tidak ada salahnya jika berbadan besar dan kita perlu menerima keadaan orang lain seadanya,” 


Pada saya, mesej itu memang sangat bagus.Cumanya,tak perlu lah sampai nk membesarkan badan sedemikian rupa.Tak ke menyusahkan diri sendiri dan orang sekeliling je nanti,kan?

Kalau korang nk berita lanjut tentang ini kisah,jenguk dekat  SINI . 

P / S : Agak2 nya kat Malaysia ni ada ke wanita yang pasang impian nak gemuk macam tu? Kalau ramai yang ada angan-angan macam tu,jawabnya boleh rugi peniaga2 yang jual ubat kurus tu...... hihihihi....


Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik