Wednesday, 23 November 2011

:: FAKTA - Seterika muka,ikat leher dan gantung di kipas siling......!!!!

Astaghfirullahhalazim....
Apa nak jadi tak tahu ler zaman sekarang ni.Manalah perginya sifat perikemanusiaan yang mempunyai akal?Tak boleh fikir ke?



Terkejut bila terbaca headline Harian Metro hari ni.Ada ke patut lelaki tu (tak tahu ler layak ke tak di gelar suami) pi gantung bini dia kat kipas siling.....!!! Tak cukup dengan tu,pi tekup guna seterika panas,kena pukul lagi tu...............!!!

Allahhuakbar,manalah perginya rasa sayang yang pernah wujud dulu time sama-sama berjanji untuk hidup bersama.Takkan sikit pun tak ada rasa kasih atau simpati bila tengok isteri dalam kesakitan macam tu?Bukannya isteri tu buat salah besar pun,cuma bertanya sesuatu yang berhak bagi dirinya sendiri....Itupun salah ke???

Korang yang nak tahu kisah lanjut,boleh baca kat Harian Metro .Ada berita penuh di situ.





Makin lama,manusia ni makin teruk jadinya.Semakin menjadi-jadi perangai buruk yang di buat.Tak ingat mati ke apa ni?

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik