Thursday, 24 November 2011

:: Isteri Di Tumbuk & Di Cekik......!!!!

Ok,semalam kes lain,hari ni lain pulak kesnya.Perkaranya tetap sama cuma cara yang berbeza.Hari-hari ada saja isteri yang jadi "pemangsa" pada lelaki yang kurang waras akalnya,kan???Apa nak jadi tak tahulah.......Penat weehhhh hari-hari baca asyik orang perempuan je yang kena ni.......,apa kes???
Tak boleh ke kalau hari-hari yang kita lalui sebagai suami isteri tu di jalani dalam keadaan yang tenang,bahagia dan harmoni.......?? Susah sangat ke nak buat semua benda tu?




Agaknya,betullah kan kata-kata "kalau nak buat jahat tu tak payah di suruh,terus pandai sendiri......Tapi kalau suruh buat baik,di ajar pun memang liat nak buat,kan?"

Kalau semalam kes bini kena gantung kat kipas siling ( bacaan lanjut ada kat sini )  - Apa,dia ingat bini dia tu patung ke apa main gantung-gantung je,kan?

Hari ni pulak,seorang isteri di tumbuk dan di cekik oleh lelaki yang bergelar suaminya (layak ke jadi suami tu? ) hanyaa kerana si isteri tidak mendengar deringan telefon ketika dia sedang menunggang motorsikal untuk pulang ke rumah.

Yang teruknya,si suami bertindak mengikat kedua belah tangan isterinya ke belakang dan di balingnya kerusi ke arah isterinya itu.

Walaupun si isteri telah memberikan alasan yang dia tidak mendengar deringan telefon tersebut, si lelaki tetap tidak dapat menerima alasan sebaliknya menuduh isterinya punya hubungan dengan lelaki yang lain.

p/s : Apa nak jadilah dengan perangai manusia sekarang,kan? Macam dah tak selamat je rasanya.........kan ?

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik