Sunday, 26 June 2011

Al - Kisah Di Pagi Hari


26 June 2011 - 8.47 a.m

"  Assalammualaikum
&
Good Morning .....   " 
Nyaman.Segar.Dingin.Mendamaikan.Itulah suasana pagi hari ni.Pagi-pagi lagi dah hujan.Kalau ikutkan hati  dan malas yang bersarang dalam diri ni,mahu sahaja guling-guling balik atas katil tu..... Tapi fikir2 semula,tak jadi lah..... Tak elok habit tu.....  :)


Dah namanya pagi , tambah dengan hujan pulak.Apa lagi,perut pun start bernyanyi-nyanyi macam katak panggil hujan. So,breakfast saya hari ni adalah.......   ???

...........................................................................
............................................................................


Plus


Ni lerr rutin breakfast yang saya selalu ambik.Cepat,mudah dan sedap jugak......hehehehe


Nak buat breakfast yang lain,rasa cam membazir jew.Coz tukang makannye tak ada. Saya seseorang je yang melantak. 


Lepas ni, banyak lagi aktiviti yang menanti...... Tak boleh fikir.Penat

................................................................
................................................................


" SELAMAT BERHUJUNG MINGGU BUAT SEMUA  :)   "

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik